Faq Manager

Оформлення та оплата замовлення

Для вашої зручності ми надаємо можливість оформляти замовлення як через кошик замовлень на сайті, так і за телефонами Call центру, зазначених в шапці сайту а також розділу "Контакти".

Щоб оформити замовлення через корзину, вам необхідно вибрати що цікавить вас на сайті і натиснути кнопку «Купити». Після цього у вікні необхідно натиснути кнопку «Оформити замовлення». Далі введіть свою контактну інформацію, виберіть способи оплати та доставки, натисніть кнопку «Оформити замовлення» в кінці форми. Після цього вам буде відправлено повідомлення електронної пошти з номером вашого замовлення. А тепер просто чекайте, наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб підтвердити замовлення і уточнити деталі. Без підтвердження замовлення нашим фахівцем в телефонному режимі - відправка товару не відбудеться.

Ви можете зробити покупку в телефонному режимі. Просто зв'яжіться з консультантом нашого інтернет-магазину. У нього ви зможете дізнатися все про цікавить вас товар, визначитися з вибором і зробити замовлення.

Номери телефонів для замовлень:
Зі стаціонарних телефонів: 0800 75 5995, 044 339 96 36
З мобільних телефонів: +38 050 01 00 095; +38 067 30 70 003; +38 063 07 10 003

Час прийому замовлень:
Понеділок-п'ятниця: з 9.00 до 20.00.
Субота, неділя: з 9.00 до 20.00.

Також у вас є можливість замовити дзвінок від наших менеджерів. Кнопку «Зателефонувати мені» ви знайдете в шапці сайту, під блоком з контактними телефонами. Залиште свій номер телефону і наш менеджер зв'яжеться з вами.

Ви можете оплатити товар за:

1. безготівковим розрахунком.

2. готівковим розрахунком.

Ми пропонуємо два варіанти розрахунку готівкою:

Готівковий розрахунок (накладений платіж) - можливо сплатити при отриманні товару ТК "Нова пошта", "Делівері".

Готівковий розрахунок (при монтажі) - можливо сплатити при доставці нашої сервісною службою.

Для фізичних осіб
При оформленні замовлення (після того, як ви виберете спосіб оплати «Безготівковий») для вас буде сформований рахунок для оплати замовлення. Ви зможете його оплатити в будь-якому банку (при цьому стягується банківська комісія). Як тільки оплата надходить на наш розрахунковий рахунок (як правило, гроші надходять на наступний день), товар передається в службу доставки. Прохання після здійснення оплати проінформувати нашого менеджера.


Для юридичних осіб
Для юридичних осіб (в тому числі платників ПДВ) з оплатою за безготівковим розрахунком можлива доставка в будь-яке місто України, в якому є представництво служби доставки «Нова пошта».

– свідоцтво про державну реєстрацію або виписка з Єдиного державного реєстру;

– свідоцтво платника ПДВ, якщо клієнт таким є;

– довіреність на фізичну особу, яка буде отримувати товар.

Для того, щоб скасувати своє замовлення, зателефонуйте на будь-який з телефонів в шапці сайту і менеджер видалить ваше замовлення.

Доставка товару

Забрати куплений товар Ви можете з пункту видачі перевізника або замовити адресну кур'єрську доставку. Також ми можемо доставити товар нашої сервісною службою.

Ви можете замовити доставку придбаного товару кур'єром до дверей вашого будинку. Просто вкажіть у формі замовлення на сайті спосіб доставки «Нашої сервісною службою» або при замовленні по телефону повідомте це менеджеру.

Доставка товарів власною сервісною службою до дверей здійснюється за тарифами, які залежать від габаритів товару. Приблизна вартість Транспортною компанією вказана на сторінці товару в блоці «Доставка».

Доставка по Україні здійснюється перевізником «Нова пошта» або «Делівері". Доставка оплачується клієнтом за фактом отримання товару за тарифами перевізника. Вартість доставки вказана на сторінці товару в блоці «Доставка».

Ви можете дізнатися орієнтовні терміни доставки зв'язавшись з нашим менеджером по телефону.

Графік сall-центру прийому і обробки замовлень:
Понеділок-Неділя: з 9:00 до 19:00.

Сайт

Для реєстрації на сайті необхідно натиснути на кнопку «Особистий кабінет» в правому верхньому кутку. У вікні, перейти на вкладку «Реєстрація». У полях для введення потрібно вказати свої контактні дані. Далі натиснути на кнопку «Продовжити». На вказаний Вами email прийдуть дані для авторизації на нашому сайті.

Реєстрація на сайті дає вам безліч переваг, адже ви зможете:

  - переглядати свою історію замовлень;

  - стежити за зміною цін на цікаві для вас товари;

  - завжди знати про новинки та акції інтернет-магазину «SPORTMARKET.UA»;

  - стежити за накопиченням бонусних балів;

  - вести список бажаних покупок;

  - отримувати інформацію про статус виконання свого замовлення або сервісного ремонту.

Зверніться по допомогу в службу підтримки нашого сайту.

Або напишіть листа на електронну адресу: market@prodavaka.com.

1. Ви можете ввести в рядку пошуку назву цікавить вас товару і натиснути кнопку «Знайти».

2. В меню з категоріями товарів в спливаючих підрозділах вибираєте цікаву для вас групу товарів і в ній шукаєте необхідний вам продукт.

У розділах каталогу є фільтри для більш зручного пошуку товару. Відзначайте галочками ваші характеристики, функції або бренди продукту, і сайт відобразить тільки відповідний вашим запитам товар.

Гарантія та сервіс

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія гарантії відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року. Інформацію про термін гарантії можна дізнатися на сторінці товару праворуч в блоці «Гарантія» або перейшовши за посиланням.

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, то ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

- гарантійний талон;

- товар з повною комплектацією;

- документ, що підтверджує оплату;

- висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

Протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, ви можете обміняти або повернути товар до магазину.

Для цього потрібно:

1. Надати товар в офіційний сервісний центр відповідного виробника. Сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок. Якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону, товар може бути представлений в магазин для обміну або повернення.

2. Мати при собі всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку).

3. Щоб товарний вигляд був збережений, тобто залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді.

Необхідно надати товар в офіційний сервісний центр відповідного виробника.

Сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть одне з трьох можливих висновків:

- товар має механічні пошкодження (в такому випадку дія гарантії припиняється, і товар не підлягає обміну або поверненню);

- товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту (в такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт);

- товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту (в цьому випадку покупець надає товар разом з висновком сервісного центру і іншими документами в магазин, і магазин або міняє товар на інший такий же, або повертає покупцеві гроші).

Товар не може бути відремонтований в гарантійний період, якщо:

- на ньому немає гарантійних пломб або порушена їх цілісність;

- товар має механічні пошкодження;

- товар був використаний неналежним способом;

- гарантійний талон заповнений неправильно;

- не можна впізнати серійний номер;

- товар надано не в повній комплектації;

- немає документа, що підтверджує оплату.

Так, в нашому магазині ви можете замовити послугу установки певних товарів.